Распитајте се боље, цео свет се враћа на трамваје.
Занимљиво је то што неки или нека Дада овде тврди да трамваје нико није увео у овом веку... Ма овом сајту постоји и слика на којој се види тзрамвај са једном шином који је назван Транслор (производи га LOHR Француска) и не капирам како неко може да каже да се нигде не уводе трамваји, где су овог онда накачили кад има једену шину, а стандардни трамвај две??? Тако је кад свако мисли да зна, а у ствари појма нема... Статистика, немам пара, гладни људи... ОВДЕ СТЕ МИ СЕ ПОПЕЛИ СА ТИМ ГЛУПОСТИМА! Важно је да су викендом пуни кафићи и да за то имате пара...
Logično zapažanje za šta ne treba Studija izvodljivosti.....trolejbusu NE TREBAJU ŠINE...u prevodu NE TREBA RASKOPATI CEO GRAD...a za najnoviji elektro pogon ne trebaju ni žice nego terminalno baterijsko napajanje....alo Experti!!!
Lepo ste Vi uneli par ozbiljnih teza za raspravu i onda uprskali stvar do kraja:
"I ne tupi nego probaj da proputuješ videćeš da svi ozbiljni gradovi imaju tramvaj."
Ne znam koji Vam je kriterijum za ozbiljan grad, ali znam da te kriterijume tesko mozete primeniti za ovaj grad o kojem je rec, pogotovu poslednjih godina.
Ovo je nekad bio ozbiljan grad. I gle cuda u to vreme nije imao tramvaj.
Sada ce te ga Vi i takvi jednom tramvajskom linijom uciniti OZBILJNIM. Jos samo niste rekli da bez ove linije necemo moci u EU.
Glupost.
Ипак, поштовани суграђанину(ко) морате водити рачуна да постоје неке елементарне норме које треба поштовати, ма колико сви остали били глупи, а Ви сисали т...
Мене као дилетанта занима (желим да знам) која су све варијантна решења разматрана у тој студији оправданости (првенствено у претходној) коју помињете. Наравно уколико то нису такви капацитети као Ви сложили у својој глави и по интуицији знају да је то не оптимална него најбоља варијанта.
Ко брани актуелном градском руководству да о томе на адекватан начин упозна оне који пуне буџет?
Sto se javljaju uvek isti anonimusi i pljuju sve što je dobro, to me ne iznenadjuje. Sto hvale radikalsku vlast takodje!
Meni je mnogo interesantnije to sto se javljate Vi i sto sve podrzavate.
Posto se mi ne javljamo uvek (nego cesto), nemamo takve potencijale da shvatimo (pogotovu ne iz prve) sta je to dobro ovim putem molimo takve potencijale kao sto ste Vi da nam pokusaju sto jednostavnije objasniti STA JE TO DOBRO? Verovatno ima ponesto, ali da je sve dobro to Vi pokusajte da nam pojasnite. Na ovom primeru.
Ma u Članu sam samo video člana biblioteke. Ko je sa rezonom član tima iz Pekama? Hvala za želje – takođe.
Standardi za političare? Toooooooooooo! Ovako i sada je stvar strašna. Da bi se neko kod nas bavio politikom i sebe nazivao političarem (ja to nazivam politikantom!), ne mora da ima ništa od škole, radnog i inog staža, može da ima kriminalnu ili zatvorsku prošlost, ma da je poslednji ološ (imamo toga i te kako!). I onda on vedri i oblači.
Dobri je. Optimista sam. Polako na 021 uobličavamo i postavljamo neke stvari na svoje mesto. Samo da nekome ne padne na pamet da od ovoga pravi partiju…
Kulturan svijet uveo davno procedure ko se smije a ko ne baviti politikom i javnim radom - samo tri:
1) uspjesan u svojoj bransi na nacin da je unapredio svojim postignucima zivot u zajednici
2) ozbiljan familijaran covijek ( znaci da nema ljubavnicu - narocito da je nema u svom uzem timu - opaska.autora texsta )
3)da nije kaznjavan po bilo kom osnovu i da se protiv njega ne vodi krivicni postupak
Nas lider iz kinder jajeta ispunjava zadnju tacku ali mu ne smeta da se rasipa strategijama, planovima i mudrostima sto je uvreda za zdrav razum. Voditi grad - kao da mu je neko rekao da upravlja avionom u ciju kabinu nikada nije usao u zivotu - on bi usao ali bi rezultat bio brze vidljiv.
Imamo mi prave konje, šta će nam gvozdeni?
Šalu na stranu, mislim da je projekat vrlo teško ostvariv. Napajanje je jedan od većih problema. Ovo je, kao i sve kod nas, degeneracija jedne dobre ideje (razvijanje željezničkog saobraćaja od prigradskih mesta ka gradu).
Postoji pruga (koja je u očajnom stanju) ka: Beočinu, Temerinu, Kisaču, Futogu. To je način kako da smanjimo gužve na prilazima gradu, skratimo vreme putovanja, smanjimo broj automobila u gradu itd...
Mislite o tome.
E namerno sam stavio Član da se upecate na udicu da sam član Rodnijevog klana.
A nisam.
Moji , nažalost nisu prešli cenzus ...
Ali mislim da nam tramvaj treba ... da li baš sada o tome bi se moglo.
Saglasnost smo postigli Studija o izvodljivosti (opravdanosti) nije samo puka ekonomska računica i to je dobro !
BTW : srećni praznici
;-)
studija jos nije gotova naravno..a kad cemo..videcemo...
da li sme radio 021 da postavi pitanje jp i jkp o yaposljavanju u poslednjih 5 godina? ali da sa tim pitanjem ide do kraja posto mu zakon to dozvoljava.
pa da se vidi koliko je njih oslo u penziju? pa koliko od tih penzionera radi po ugovoru o delu? pa koliko je ljudi zaposleno i sl.
Sa jednom stvari treba da smo načisto. Niko nije uveo tramvaj u drugoj polovini prošlog veka! On je novotarija iz pretprošlog veka. Tada, i početkom prošlog veka je uvođen. Posle ne! Ko ga je sačuvo, sačuvao ga je, ko nije, ide dalje! Da se vraćamo na staro? Zašto? Nostalgija? Vreme je učinilo svoje i ovaj koncept je prevaziđen. Postoje druga, savremenija rešenja. Manite se demagogije sa konjima i ekonomskoj opravdanosti. Pa da danas držite konja, više bi vas koštao nego automobil srednje klase (čuj konje, a ni pse ili pčele neće u gradu!). Studija izvodljivosti (ili opravdanosti), daleko je kompleksnija od pukog ekonomskog, ali i od vaših pet tačaka! Ali, kako napisah, može se napraviti i ovako i onako. Da je ona za nešto iza čega stoji ekonomija, prihvatio/la bih je, ali iza je politikanstvo! Neko ko je olistao u proleće, a otpašće u jesen – i on to zna! Ko je bio u vojsci, nameo se opalog lišća…
koncept odobravam. ono sto mene brine su zice od tramvaja i sajle koje ih drze, bojim se da to ne postane onako ogavno kao u beogradu. a imam utisak da je sto se tramvaja tice korisno napraviti neku liniju sa periferije ka gradu. nije neka poenta staviti ga da cirkulise po samom gradu jer to moze i autobus isto nam se vata. nebi smanjio guzvu u ionako vec velikoj guzvi. ali bi mogao da smanji broj automobila na futoskom putu pa samim tim i u centru.
Baš ne možemo bez tranvaja!?
Bez njega Novi Sad ne može da živi?
Da li je neko primetio da u zadnjih 15 godina (od kada je počelo javno da se pričao o javnim garažama) nikako da se iste i naprave!
To bi smanjilo gužve u centru grada, ljudi bi manje morali da kruže unaokolo, a tranvaj o kome govore, samo će povećati gužvu, jer će njime ići oni koji nemaju automobile, a niko neće smeti da ukine postojeće autobuske linije.
Novom Sadu treba METRO! Ovo je 21 vek!!!
Niko ne izmišlja tranvaje, tamo gde ih nema već decenijama, sem dvojca koji čine Rodney & Delboy (Čitaj: Igor i Bora)!
Na'pako ! Pa naravno da nećemo decu vaspitavati da mokre po ćoškovima ! Slučajno sam naveo problem javnih toaleta; možemo neke druge probleme navesti : nezavršen Somborski bulevar, recimo, koji svi moraju da pretrčavaju, iz razloga što postoji samo jedan semafor dužinom celog bulevara, prođite Telepom kad padne kiša , kao da ste negde na safariju, a o tome koliko je GSP neprilagođen za osobe sa invaliditetom možemo do sutra pričati ! Mislim da tranvaji nisu najveći problem...
Srecom pa postoje uvek neki partijski poslusnici koji brane svoje nicim zasluzeno radno mesto (za koje uglavnom nemaju ni radnog iskustva niti stepen strucne spreme koji se trazi)i jos dodatno ponizavaju ovaj vec ponizeni narod koji pokusava da stavi do znanja beskrupuloznim politicarima, bar na ovaj nacin,da su izneverili njihova ocekivanja i da nam je svima jasno da se sve radi u interesu njihovih procenata, a na stetu nas poreskih obveznika i stetu grada.
15 miliona € je (po kursu od 105 din za 1 €) 1.575.000.000 din (milijarda i po!).
Za to treba da se proda 39.375.000 voznih karata (po ceni od 40 din).
Neka nema nikakvih drugih troškova, dnevno se proda 3.000 karata, stvar se isplaćuje za 35,96 godina. Ako se dnevno proda 5.000 karata, onda se isplaćuje za 21,57 godinu.
A da li u tvojoj priprostoj računici imaš :
1. Zaštitu ćivotne sredine
2. Smanjenu emisiju Co2
3. Manju buku u gradu
4. Uštedu na pogonskom gorivu
5. Uštedu na pneumaticima
Pokušaj tako možda ti studija dođe na 10-12 godina što je prihvatljivo.
I ne tupi nego probaj da proputuješ videćeš da svi ozbiljni gradovi imaju tramvaj.
I još nešto studija o izvodljivosti nije samo puka ekonomska računica da je tako razmišljao svako pre 50 godina danas bi jahali konje ... njega napijiš i pustiš da pase pored putai eto ti ekonomski opravdanog prevoza. Plus je mnogo umiljatiji od autobusa ;-)
Odgovor na pitanje iz jedne od prethodnih diskusija:
U novosadskom ogranku nema drugog boga osim Rodnija. Jer, Rodni i nije Rodni, on to samo umišlja. Inače je daleko veći od ovozemaljskog! Ko će dobiti koje direktorsko mesto (npr. Zelenilo, Lisje, Parking itd.)? Ko premeštaj na bolje mesto (V. J. iz Zelenila u ZIG)? Koga utopiti u JKP a da tamo ne dolazi, a prima platu (ovoga ima kol’ko ’oćete!). Ko će u koji UO (tek se ovde smenjuju – više nego direktori JKP!)? Ko će drugi dobiti ideju o tramvajima (ideJoti su samo glavni, od ostali se ideje ne pikaju)? Ko deliti pasoše stambenim objektima… Za sve se pita Rodni. Ko sme nešto a da on nije klimnuo glavom? On je svemoguć, on može da isceljuje bolesne. On pretvara vodu u vino. Al’ bukvalno (bezveznjaci su luk & voda i samo ih ON može pretvoriti u direktore)… Otuda i one: Rodni te molov’o! Videćeš ti svog Rodnija! Ako Rodni da! Pomozi Rodni!
Срећом па у Новом Саду, а нарочито на Р021 форуму-коментарима на вести све пршти од стручњака за све, па тако и за градски превоз. Сад јесте да мало бркају бабе и жабе, јесте да углавном и промаше комплетно тему (прича о мокрењу по хаусторима уз вест о трамвајима?!), али битно је да они имају шта да кажу. На ову тему. И на сваку другу тему. Универзални стручњаци. Ма где ће нама бити крај са толиким бројем експерата!
Sramota da neki ljudi trpe gladni i žedni, a mi se pravimo važni sa tramvajima koji će samo uništiti Novi Sad. Ljudi, živimo u 21. veku. Bolje da poprave gradski prevoz autobusima, i naprave više javnih WC-a po gradu.
Pre 2 dana ste preneli vest :" Studija izvodljivosti biće završena ove godine, dok bi radovi na tramvajskoj mreži trebalo da počnu 2012, piše "Blic"".
Danas javljate da je gradonacelnik (koga nisu birali novosadjani)rekao "da je studija izvodljivosti tramvajskog prevoza pokazala ekonomsku opravdanost."
Da li ta studija moze negde da se vidi?
Bas me zanima koliko treba putnika i vremena da bi jedna tramvajska linija isplatila 15 MILIONA EVRA!!!???
Ja sam šokiran.
15 miliona € je (po kursu od 105 din za 1 €) 1.575.000.000 din (milijarda i po!).
Za to treba da se proda 39.375.000 voznih karata (po ceni od 40 din).
Neka nema nikakvih drugih troškova, dnevno se proda 3.000 karata, stvar se isplaćuje za 35,96 godina. Ako se dnevno proda 5.000 karata, onda se isplaćuje za 21,57 godinu.
Na stranu kamate, amortizacija i brdo ostalih troškova (pa i ta karta, ma u kakvoj formi bila – košta!).
Toliko o studiji izvodljivosti.
Alo bre konobari, geografi, sociolozi i ostali lepioci predizbornih plakata… Ja ne razmišljam kako vaš stranački šef kaže!
I sreća da svet kroz istoriju nije funkcionisao samo na jednoumlju. Jer, da je tako bilo, još bi se tražio kamen mudrosti, još bi Zemlja bila ravna ploča ili centar Svemira oko koga se Sunce okreće… A na centralnom trgu, ispred javnog kućerka, bila bi stalna postavka lomače za spaljivanje političkih neistomišljenika!
Valjda je svima, osim politikantima, jasno da jednoumlje nema perspektivu.
Vadili su sine krajem pedesetih i pocetkom sezdesetih godina 20 veka,rekao im Tito. Vracate sine pocetkom 21. veka, a ni sa autobusima se niste snasli, prljavi, kvarljivi, smrdljivi... Pa ko ce da vam odrzava tramvaje, novo gradsko preduzece koje nam je preko porebno, ZAR NE!
Da li je mozda pametnije te pare dati JGSP - Novi Sad, da se osavremene i modernizuju, uvedu nove autobuse.Sta mislite da pitate gradjane Novog Sada da li zele svoje pare od poreza da bace na tramvaje! Ili vas se ne tice sta mi mislimo, dok uzimate nase pare!
Istresanje nosa uz pomoc dva prsta na trotoar i mokrenje po coskovima su navike koje su 'neprilagodjeni' doneli sa sobom iz svog zavicaja.
Ne kazem da ne bi bilo dobro da u gradu ima vise javnih toaleta ali ipak svoju decu ne vaspitavam da mokre po coskovima!
Studija izvodljivosti tramvajskog prevoza pokazala ekonomsku opravdanost? Da bi se samo vratilo tih 15 miliona evra potrebno je da recimo 30 miliona Novosadjana plati tramvajsku kartu u visini od 50 dinara tj. oko 0,50 evra. Tramvaj se isplati samo tamo gde on vec postoji duzi niz decenija a ne kretati od nule. Da je to toliko isplativo mnogi gradovi u Evropi koji ga nemaju i nikada ga nisu imali vec uveliko bi polagali sine. Oni za taj novac kupuju autobuse na bio gas sto bi i Novom Sadu bilo pametnije da uradi. Pa mnogi bogati evropski gradovi sa tradicijom tramvaja od 100 i kusur godina ne moze sebi da dozvoli luksuz da cak i zameni vozni park modernijim tramvajima.
Ako se pusti GSP-u da sprovede tender, čekaćemo kao i na nove autobuse: dok se ne javi neko ko će dobro da podmaže Upravni odbor. A to zna da potraje i 2 godine.
Kako sada da neko napiše studiju koja ne opravdava želje onoga ko mu doznači lovu, ili mu je nadređeni ovako ili onako? A kako da politikant plati ili prihvati od potčinjenih, nešto što govori da on nije u pravu?
Prethodnu predizbornu priču nisu ispunili (slagali su nas!), pa je ne treba ni pominjati. Na ovaj način, dobijamo novu predizbornu priču.
Ja lično, nemam baš ni jedan polazni element, koji bi me ubedio u istinitost i realnost, iza kojih stoji struka, znanje ili pamet. Čak obratno! (Nastaviće se)
Studija izvodljivosti? Rastegljiv pojam, jer sve može. Sećam se Studije izvodljivosti o spremnosti Srbije i Crne Gore za pregovore o zaključivanju Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju sa Evropskom Unijom iz 2005. godine…
Sa jedne strane imamo nekoga ko će da napiše 60 – 150 strana, za koje će mu biti plaćeno nekoliko desetina hiljada €.
Sa druge strane, imamo politikante koji finansiraju studiju (naravno, ne iz svog džepa!). Studiju može da pravi i neka od gradskih službi, u službi nadležnih politikanata. Ta studija treba da opravda njihove ideje! (Nastaviće se)
Čuvene studije izvodljivosti... Za to vam ne trebaju experti već građani Novog Sada! Sa 15 miliona evra mogli bite već konačno da napravite neko bolje rešenje raskrsnice Temerinska-Partizanska. U taj krkljanac slivaju se vozila sa oba ulaza u NS sa autoputa. Zar ne bi neka normalna petlja tu bila rešenje? Ti moderni tramvaji, ako budu uopšte moderni, zahtevaju svoju odvojenu komunikaciju, kojom ne može da ide ni jedno drugo vozilo! Pa gde gospodo gradski oci? U kojoj ulici? Ili vam je samo bitno da napravite firmu "Tramvaj-u osnivanju" pa da neko u narednih 20 godina tu radi? Ovaj tramvaj (zvani želja) podesća me na čuveni kanal Morava-Vardar-Egejsko more. Kad god se u Srbiji promeni vlast neko se toga seti i pravi studiju izvodljivosti...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za početak jedna tramvajska linija
Novi Sad
•07.01.2011.
•13:27 > 17:38
Komentari 42
Јован
Red Neck
@Član
"I ne tupi nego probaj da proputuješ videćeš da svi ozbiljni gradovi imaju tramvaj."
Ne znam koji Vam je kriterijum za ozbiljan grad, ali znam da te kriterijume tesko mozete primeniti za ovaj grad o kojem je rec, pogotovu poslednjih godina.
Ovo je nekad bio ozbiljan grad. I gle cuda u to vreme nije imao tramvaj.
Sada ce te ga Vi i takvi jednom tramvajskom linijom uciniti OZBILJNIM. Jos samo niste rekli da bez ove linije necemo moci u EU.
Glupost.
@срећом...
Мене као дилетанта занима (желим да знам) која су све варијантна решења разматрана у тој студији оправданости (првенствено у претходној) коју помињете. Наравно уколико то нису такви капацитети као Ви сложили у својој глави и по интуицији знају да је то не оптимална него најбоља варијанта.
Ко брани актуелном градском руководству да о томе на адекватан начин упозна оне који пуне буџет?
@Zoran021 - @anonimus
Meni je mnogo interesantnije to sto se javljate Vi i sto sve podrzavate.
Posto se mi ne javljamo uvek (nego cesto), nemamo takve potencijale da shvatimo (pogotovu ne iz prve) sta je to dobro ovim putem molimo takve potencijale kao sto ste Vi da nam pokusaju sto jednostavnije objasniti STA JE TO DOBRO? Verovatno ima ponesto, ali da je sve dobro to Vi pokusajte da nam pojasnite. Na ovom primeru.
Član
partija slušalaca 021 ...
Dado, prihavti se pisanja Programa.
Ja ću Statut.
:-)
Lala1
dada
Standardi za političare? Toooooooooooo! Ovako i sada je stvar strašna. Da bi se neko kod nas bavio politikom i sebe nazivao političarem (ja to nazivam politikantom!), ne mora da ima ništa od škole, radnog i inog staža, može da ima kriminalnu ili zatvorsku prošlost, ma da je poslednji ološ (imamo toga i te kako!). I onda on vedri i oblači.
Dobri je. Optimista sam. Polako na 021 uobličavamo i postavljamo neke stvari na svoje mesto. Samo da nekome ne padne na pamet da od ovoga pravi partiju…
standardi za politicare
1) uspjesan u svojoj bransi na nacin da je unapredio svojim postignucima zivot u zajednici
2) ozbiljan familijaran covijek ( znaci da nema ljubavnicu - narocito da je nema u svom uzem timu - opaska.autora texsta )
3)da nije kaznjavan po bilo kom osnovu i da se protiv njega ne vodi krivicni postupak
Nas lider iz kinder jajeta ispunjava zadnju tacku ali mu ne smeta da se rasipa strategijama, planovima i mudrostima sto je uvreda za zdrav razum. Voditi grad - kao da mu je neko rekao da upravlja avionom u ciju kabinu nikada nije usao u zivotu - on bi usao ali bi rezultat bio brze vidljiv.
Čunga Lunga
Šalu na stranu, mislim da je projekat vrlo teško ostvariv. Napajanje je jedan od većih problema. Ovo je, kao i sve kod nas, degeneracija jedne dobre ideje (razvijanje željezničkog saobraćaja od prigradskih mesta ka gradu).
Postoji pruga (koja je u očajnom stanju) ka: Beočinu, Temerinu, Kisaču, Futogu. To je način kako da smanjimo gužve na prilazima gradu, skratimo vreme putovanja, smanjimo broj automobila u gradu itd...
Mislite o tome.
@ DADA
A nisam.
Moji , nažalost nisu prešli cenzus ...
Ali mislim da nam tramvaj treba ... da li baš sada o tome bi se moglo.
Saglasnost smo postigli Studija o izvodljivosti (opravdanosti) nije samo puka ekonomska računica i to je dobro !
BTW : srećni praznici
;-)
VE
Zoran021
gobo
da li sme radio 021 da postavi pitanje jp i jkp o yaposljavanju u poslednjih 5 godina? ali da sa tim pitanjem ide do kraja posto mu zakon to dozvoljava.
pa da se vidi koliko je njih oslo u penziju? pa koliko od tih penzionera radi po ugovoru o delu? pa koliko je ljudi zaposleno i sl.
dada
ccc
Ma begaj odatle da te ne bismo mi skidali!!!
TT
Sanja
Bez njega Novi Sad ne može da živi?
Da li je neko primetio da u zadnjih 15 godina (od kada je počelo javno da se pričao o javnim garažama) nikako da se iste i naprave!
To bi smanjilo gužve u centru grada, ljudi bi manje morali da kruže unaokolo, a tranvaj o kome govore, samo će povećati gužvu, jer će njime ići oni koji nemaju automobile, a niko neće smeti da ukine postojeće autobuske linije.
Novom Sadu treba METRO! Ovo je 21 vek!!!
Niko ne izmišlja tranvaje, tamo gde ih nema već decenijama, sem dvojca koji čine Rodney & Delboy (Čitaj: Igor i Bora)!
Adice
Adice
Član
Za to treba da se proda 39.375.000 voznih karata (po ceni od 40 din).
Neka nema nikakvih drugih troškova, dnevno se proda 3.000 karata, stvar se isplaćuje za 35,96 godina. Ako se dnevno proda 5.000 karata, onda se isplaćuje za 21,57 godinu.
A da li u tvojoj priprostoj računici imaš :
1. Zaštitu ćivotne sredine
2. Smanjenu emisiju Co2
3. Manju buku u gradu
4. Uštedu na pogonskom gorivu
5. Uštedu na pneumaticima
Pokušaj tako možda ti studija dođe na 10-12 godina što je prihvatljivo.
I ne tupi nego probaj da proputuješ videćeš da svi ozbiljni gradovi imaju tramvaj.
I još nešto studija o izvodljivosti nije samo puka ekonomska računica da je tako razmišljao svako pre 50 godina danas bi jahali konje ... njega napijiš i pustiš da pase pored putai eto ti ekonomski opravdanog prevoza. Plus je mnogo umiljatiji od autobusa ;-)
dada
U novosadskom ogranku nema drugog boga osim Rodnija. Jer, Rodni i nije Rodni, on to samo umišlja. Inače je daleko veći od ovozemaljskog! Ko će dobiti koje direktorsko mesto (npr. Zelenilo, Lisje, Parking itd.)? Ko premeštaj na bolje mesto (V. J. iz Zelenila u ZIG)? Koga utopiti u JKP a da tamo ne dolazi, a prima platu (ovoga ima kol’ko ’oćete!). Ko će u koji UO (tek se ovde smenjuju – više nego direktori JKP!)? Ko će drugi dobiti ideju o tramvajima (ideJoti su samo glavni, od ostali se ideje ne pikaju)? Ko deliti pasoše stambenim objektima… Za sve se pita Rodni. Ko sme nešto a da on nije klimnuo glavom? On je svemoguć, on može da isceljuje bolesne. On pretvara vodu u vino. Al’ bukvalno (bezveznjaci su luk & voda i samo ih ON može pretvoriti u direktore)… Otuda i one: Rodni te molov’o! Videćeš ti svog Rodnija! Ako Rodni da! Pomozi Rodni!
срећом...
Mikica
Nenad - Novi Sad
Danas javljate da je gradonacelnik (koga nisu birali novosadjani)rekao "da je studija izvodljivosti tramvajskog prevoza pokazala ekonomsku opravdanost."
Da li ta studija moze negde da se vidi?
Bas me zanima koliko treba putnika i vremena da bi jedna tramvajska linija isplatila 15 MILIONA EVRA!!!???
Ja sam šokiran.
dada
Za to treba da se proda 39.375.000 voznih karata (po ceni od 40 din).
Neka nema nikakvih drugih troškova, dnevno se proda 3.000 karata, stvar se isplaćuje za 35,96 godina. Ako se dnevno proda 5.000 karata, onda se isplaćuje za 21,57 godinu.
Na stranu kamate, amortizacija i brdo ostalih troškova (pa i ta karta, ma u kakvoj formi bila – košta!).
Toliko o studiji izvodljivosti.
dada
I sreća da svet kroz istoriju nije funkcionisao samo na jednoumlju. Jer, da je tako bilo, još bi se tražio kamen mudrosti, još bi Zemlja bila ravna ploča ili centar Svemira oko koga se Sunce okreće… A na centralnom trgu, ispred javnog kućerka, bila bi stalna postavka lomače za spaljivanje političkih neistomišljenika!
Valjda je svima, osim politikantima, jasno da jednoumlje nema perspektivu.
Dejan L.
doda
Da li je mozda pametnije te pare dati JGSP - Novi Sad, da se osavremene i modernizuju, uvedu nove autobuse.Sta mislite da pitate gradjane Novog Sada da li zele svoje pare od poreza da bace na tramvaje! Ili vas se ne tice sta mi mislimo, dok uzimate nase pare!
Marina
Ne kazem da ne bi bilo dobro da u gradu ima vise javnih toaleta ali ipak svoju decu ne vaspitavam da mokre po coskovima!
Vukajlo
Sasha
Inače tramvaj nam treba kao piletu karburator.
Aca
dada
Prethodnu predizbornu priču nisu ispunili (slagali su nas!), pa je ne treba ni pominjati. Na ovaj način, dobijamo novu predizbornu priču.
Ja lično, nemam baš ni jedan polazni element, koji bi me ubedio u istinitost i realnost, iza kojih stoji struka, znanje ili pamet. Čak obratno! (Nastaviće se)
dada
Sa jedne strane imamo nekoga ko će da napiše 60 – 150 strana, za koje će mu biti plaćeno nekoliko desetina hiljada €.
Sa druge strane, imamo politikante koji finansiraju studiju (naravno, ne iz svog džepa!). Studiju može da pravi i neka od gradskih službi, u službi nadležnih politikanata. Ta studija treba da opravda njihove ideje! (Nastaviće se)
jatzans
dada
VE
Brane
Adice
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H